COVID-19 : KKM buka talian hotline, email dan WhatsApp untuk sebarang pertanyaan dan laporan

0

Makluman daripada pihak Kementerian Kesihatan Malaysia, talian Hotline COVID-19 yang dikendalikan oleh Crisis Preparedness and Response Centre (CPRC) Kebangsaan mula beroperasi selama 24 jam.

Sekiranya punyai sebarang pertanyaan atau keraguan berkenaan wabak COVID-19 dalam negara, anda boleh berhubung terus dengan CPRC di talian tertera.

Untuk makluman Talian Hotline COVID-19 yang dikendalikan oleh Crisis Preparedness and Response Centre (CPRC) Kebangsaan akan mula beroperasi 24 jam.

Dikirim oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA pada Kamis, 19 Maret 2020

Anda boleh menghubungi pusat perubatan kesihatan CPRC di talian 03 88810200/600/700 atau email pertanyaan ke : cprc@moh.gov.my.

Bagi mendapat respon yang lebih cepat bolehlah menghantar pertanyaan ke aplikasi WhatsApp : +6010 969 9435 / +6010 860 8949

Pihak CPRC sentiasa bersiap sedia melayani dan memberikan informasi terkini berkenaan COVID-19.

*Subscribe The Malaya Post Youtube Channel untuk perkembangan berita dan isu semasa tanah air serta luar negara.

https://m.youtube.com/c/themalayapost

Leave a Reply